Van idee tot uitvoering, gebruik makend van alle relevante en moderne middelen en media,
sluiten wij aan bij de behoeften van uw klant.

Hoewel online marketing onderdeel is van onze realiteit kiezen wij met enige regelmaat voor een cross-mediale benadering. Want aansluiting bij uw klant vindt u door het creëren van meerdere contactmomenten via meerdere media. Eénmaal communiceren is gelijk aan niet communiceren. Herhaling is de kracht van de boodschap.

Onze concepten zijn gebaseerd op 4 pijlers.

1 IDENTITEIT

Wij gaan op zoek naar de echte identiteit van uw organisatie: wat maakt uw organisatie uniek? Waar gelooft u in, waar gaat u elke dag voor? Samen met een aantal betrokken medewerkers komen we tot de kern van uw organisatie en de cultuur die daarin leidend is. Onze stelling is: wees vooral jezelf. Er zijn al anderen genoeg.

2 CREATIVITEIT & PSYGOLOGIE

De identiteit vertalen wij in een prikkelende merkbelofte en marktbenadering. Wij combineren onze creativiteit met kennis van psychologie achter de interne en externe marketingcommunicatie. Mensen denken immers niet alleen rationeel, maar nemen vooral emotioneel beslissingen. Alles wat wij doen sluit hierop aan.

3 CUSTOMER JOURNEY

De doelstellingen en marktbenadering vertalen wij in een congruente en consistente customer journey waarmee u de klant langzaam aan steeds meer aan uw organisatie verbindt. De customer journey gaat verder dan een website en nieuwsbrief. We definiëren en creëren verschillende contactmomenten met relevante content voor diverse media zodat uw klant een positief beeld ontwikkelt over uw bedrijf.

4 CONCEPT PRESENTATIE

Wij schrijven geen plannen voor in de bureaula. Wij denken en doen pragmatisch en cross-mediaal. Concepten ontwikkeld door Bureau Pieper bestaan daarom niet uit lijvige documenten, maar uit een praktische presentatie met een heldere uiteenzetting van fasering, benodigde middelen en in te zetten media passend bij de doelstellingen en beschikbare budgetten van onze opdrachtgevers.

BLIJF IN CONTACT

Laat een bericht achter voor meer informatie of een inspirerend gesprek.



ONZE LAATSTE UPDATES