OUR BLOG

15 nov 2016
Samenwerking bureaupieper en Ecodor

Ecodor kiest Bureau Pieper als strategisch marketingpartner

Een marketingpartner met een integrale aanpak voor merkpositionering, het uitbreiden van verkooppunten, vergroten van de naamsbekendheid en omzetgroei.

Na een kennismakingsperiode waarin de positionering is bepaald, het vernieuwde productontwerp deels is doorgevoerd en de eerste resultaten zijn geboekt is de lange termijn samenwerking bestendigd. De komende jaren biedt de samenwerking de kans om samen te groeien naar een marketing gedreven organisatie. Bureau Pieper is in de lead om via een Agile werkmethodiek de marketing activiteiten voortschrijdend af te stemmen op de toenemende commerciële resultaten. Uiteindelijk zal Ecodor zich ontwikkelen als een marketing gedreven organisatie en zal een team binnen de organisatie de basis voortzetten. Een groeiproces gebaseerd op een integrale marketing benadering.

 

Integrale marketing aanpak

De aanpak sluit aan bij de basisgedachte van Bureau Pieper om bedrijven mee te nemen in de transitie van verkoop- of product gestuurde organisatie naar marketing gedreven ondernemen. Deze transitie vraagt kennis van veel verschillende marketingdisciplines. Juist dit maakt het voor bedrijven interessant om af te zien van een enkele medewerker maar samen te werken met een bureau. Een medewerker die alles kan is vrijwel onvindbaar. Samenwerken met een compleet, ervaren en deskundig team is veel aantrekkelijker.

 

Agile marketingpartner

De samenwerking is gebaseerd op een ‘agile’ aanpak waarin, passend bij het budget, per kwartaal bepaald wordt welke disciplines worden ingezet. Content marketing, database marketing, het realiseren van meer verkooppunten en/of een prikkelende campagne. Per kwartaal bepalen wij in onderling overleg wat de prioriteit heeft ten einde commerciële doelstellingen te realiseren.

 

mm

bureaupieper

Write a Reply or Comment