Middelen

MIDDELEN

Keuzes moeten worden gemaakt passend bij de doelgroep en haar communicatievoorkeuren en passend binnen de branche en de beschikbare budgetten. Nog belangrijker is om de middelenmix af te stemmen op de doelstellingen. Te vaak ervaren wij dat er wordt geïnvesteerd in middelen die niet aansluiten bij de organisatiedoelstellingen. Een marketingdoel is gericht op groei van de organisatie. De juiste middelenmix sluit hierop aan.

Bureau Pieper heeft ervaring met een groot scala aan middelen afgestemd op de behoefte en doelstellingen van onze opdrachtgevers. Een groot aantal specialisaties, van design tot web development, hebben wij in huis. Offline en online producties realiseren wij dus in eigen beheer. Wij werken daarnaast intensief samen met een beperkt aantal experts op het gebied van copywriting, video productie en fotografie. Een selecte groep professionals geselecteerd op basis van kwaliteit en vertrouwen.

  • Iphone met app VLDDeals
    APP
  • Overzicht middelen MyQ. Laptop en iPad met website myQ. Telefoon met app MyQ. Briefpapier en visitekaartjes MyQ
    Concept
  • Huisstijl Kissami. Ontwerp briefpapier, envelope en visitekaartjes voor Kissami
    Huis- & merkstijl
  • Beeld bij web development project Store-E.nl
    Web Development
  • Afbeelding van VLD! magazine
    Magazine
  • Design product verpakkingen Ecodor
    Product verpakking
  • Mockup van website Flexcrafttechniek.nl
    WEB DESIGN
  • Interne communicatie middelen hwwonen
    Interne Communicatiemiddelen
  • Mockup van de bedrijfs brochure De Jong Zuurmond
    Bedrijfsbrochure
  • Afbeelding fotografie Eurorijn
    Fotografie
  • Socialmedia content & bannering
  • Overzicht direct mailing MCR
    DIRECT MAILING
  • Verkoop presentatie ICL
    Verkoop presentatie
  • Poster en bannier Ecodor met Martin en Sacha Gaus
    Point of sale
  • Middelen bedrijfs video MyQ
    Bedrijfsvideo
  • Hoax onaangekondigd.nl
    Hoax

ONZE LAATSTE UPDATES

BLIJF IN CONTACT

Laat een bericht achter voor meer informatie of een inspirerend gesprek.